Showerpower

Vad skönt det kan vara att duscha när man inte har gjort det på några dagar! Nu är jag ren och doftar gott, inte som för någon timme sen när jag kom in genom dörren efter att ha gjort ekonomitentan (27/30, not too happy...). Helgen har tillbringats i Pavia med Lorenzo och hans familj, jag har lagat mat med hans mamma och farmor, diskuterat kärnkraft med hans bror och bara tagit det lugnt i största allmänhet.

Hemresan blev trevlig, vi orkade inte med autostradan och stresstrafiken så vi tog en liten slingrig väg genom bergen istället. Vi körde sakte med fönstrena öppna och kände blomdoften, stannade och åt glass i en medeltidsby på en bergstopp och bara njöt av utsikten.

Nu ska jag rensa garderoben och se om jag hittar något som kan passa att ha på sig imorgon kväll då vi ska på fin fest i Pavia... Klänning är det som gäller, I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback