Bad flow

Etthundraåtta euro för att få två (ja TVÅ) papper översatta från engelska till italienska?!!! Jag vill dunka huvudet i väggen just nu. Sen ska jag gå till bankomaten, ta ut pengarna, gå hem till översättaren och slänga pengarna på henne.

Idag har jag åkt tåg från La Spezia, var ensam i kupén med en helt otroligt pratsam marinsoldat som fullkomligt överöste mig med komplimanger. Smörig typ haha... Han följde mig till och med ner på perrongen när tåget stannade, för att sedan hoppa på tåget igen och åka vidare.

Hade en spännande tågresa i måndags också, missade första tåget för att biljettmaskinen vägrade spotta ut mitt bankomatkort, tog nästa tåg som lyckades samla på sig hela 40 minuters försening mellan Genova och Pisa... så jag fick springa till universitetet där José tog examen.


Nee nu ska jag gå och dunka huvudet mot väggen, är redan lite sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback