Tuscany

Hemma igen efter en avslappnande weekend fylld av dåligt väder, god mat, riktigt gott vin, fina landskap, mysigt hotell, men framför allt - ett riktigt trevligt sällskap!

Funderade lite över hur konstigt det känns att man helt plötsligt sitter där och provar vin i Montalcino med sina vänner som är advokater, barnläkare, kemister... När blev alla vuxna egentligen? (Det är bara jag som inte hunnit bli helt vuxen än antar jag haha...)

Anyway, igår var det dags att köra hem igen, stannade till någon timme på en outlet utanför Florens och shoppade lite innan vi åkte mot Genova. (Med mig vid ratten fakiskt...var ju tvungen att provköra nya Alfan!) Nu är det back to reality som gäller, ska plugga latinamerikansk historia den här veckan när jag ändå är ledig. Men först - kaffe och panforte. (Det blev en del mat-, vin-, och kakshopping i Siena....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback