You call yourself a killer but the only thing that you're killing is your time

Nu är Italien officiellt ett land utan regering, 13 april ska det röstas igen. Ostabilt. Men, det kan ju knappast blir sämre än såhär.

Jag är fortfarande lite mör i kroppen efter söndagens upplevelse, och ja, jag drömmer fortfarande om Pete (can't help it). Nu har jag fått ont i halsen, inte bra alls...måste ju plugga ungefär 24 timmar om dygnet nu eftersom jag har ekonomitenta om en vecka.

Den här veckan har jag redan hunnit gå på bio två gånger, i måndags såg jag American Gangster med Lorenzo, jag var inte speciellt imponerad av filmen...mest äcklad av alla scener där folk sprutade in heroin i armar/fötter. Igår var det min vanliga tisdagsbio, såg Kan shang qu hen mei eller som den heter på engelska: Little red flowers. Söt film om en liten kinesisk pojke som går på ett slags internat-dagis, där han helt vägrar anpassa sig till reglerna. Gulligaste lilla rebellen jag sett någonsin, ingen tvekan om det.

I'm off now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback