Profumeria

Halva morgonen idag gick åt till att gå på kosmetik-affären nere i centrum, hon som jobbar där håller alltid kvar mig i minst en timme... Idag fick jag en sminkning på köpet, för att testa de nya produkterna jag skulle köpa. Bra service! Sen när jag skulle betala var det dags för nästa evighetslånga procedur, provförpackningar med produkter...jag fick runt 15 stycken haha. Hur som helst, det är trevligt att gå till såna affärer tycker jag...småprata lite med personalen om allt möjligt, höra senaste skvallret, bli lite ompysslad... Mycket bättre än att gå till något stort varuhus där man betalar lika mycket för det man köper, men inte får det där lilla extra.

Ikväll blir det party, Enricas födelsedag ska firas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback