Paus

En kopp kaffe bara och sen tillbaks till ekonomin. Är inne på andra boken nu, stress.

Gårdagen var en paus i pluggandet, åkte till Lucca med L, åt en trerätters lunch och promenerade omkring i staden och på ringmuren. Dagen avslutades med gudstjänst i en liten mysig kyrka.

(Resan tillbaks till Genova blev en enda lång bilspaning, älsklingen ska köpa bil och jag har kommit fram till att vi inte alls har samma smak när det kommer till bilar... Jag dissar alla han gillar och han dissar alla de som jag gillar. Oh well. De flesta bilarna är nog bättre än den lilla firmabilen som vi nu åker runt i, så det löser sig nog).

Nu är 30-sekunderskaffet uppdrucket och jag ska återgå till Amartya Sen och hans teorier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback