Easy to forget

Jag börjar se ett mönster. Februari - alltid samma sak. Less på det, det är vad jag är. Sitter och funderar på om jag ska dra till La Spezia ikväll och bara skita i alla här, trots att jag egentligen helst skulle vilja gå på closer och festa like crazy.

Sen funderar jag rätt seriöst på att ta en sista minuten-resa någonstans. Typ Barcelona? Eller Marrakesh? Santiago de Compostela? Frankrike någonstans? Eller kanske bara någon natt på en agriturismo i Toscana... Ah jag vet inte. Men jag vill resa.  


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jaa, jag blev själv förvånad när de hade vart och köpt den:p men den gamla var ju inte så pålitlig som du vet!;)

Postat av: johanna igen :P

haha de är en volvo, typ en sån som vi hade föru fast en nyare modell.. ljusblå:)

2008-02-17 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback