Babyshambles - Rolling Stone, Milano 03/02/08

Babyshambles igår, helt underbart! Pete var i god form, den dallriga magen som man sett tidigare var som bortblåst, han sjöng som en ängel, pratade en massa med publiken och vinglade nästan ingenting alls... Så jävla bra var det. Jag har blåmärken precis överallt nu och det känns som att jag har tillbringat 24 timmar på gymet ungefär, men det var det absolut värt.

Det enda minuset på hela kvällen var de galna killarna som dansade med tända cigaretter i händerna... Det slutade med att en annan killes hår fattade eld haha... (Kan inte låta bli att skratta, det såg så roligt ut...han bara stod där med en fet rökpelare som steg upp från huvudet. Det tog en stund innan någon fattade vad som hände och började slå på elden så att den släcktes. Stackars kille...)

Kom hem vid tre inatt, resan blev spännande eftersom vår vänstra backspegel bestämde sig för att hoppa av någonstans mellan Milano och Genova... men det gick bra i alla fall. Nu ska jag duscha, äntligen...

Kommentarer
Postat av: Johannes

Oj, jag är avundsjuk. Babyshambles har ställt in dom tre konserter jag bokat biljetter till. Förhoppningsvis blir Hultsfred en fullträff.

Postat av: emma

oj det var värst vilken otur du haft!! fast jag måste medge att jag var rätt orolig att samma sak skulle hända mig...

hoppas hultsfred blir bra i alla fall!!

2008-02-06 @ 19:39:57
URL: http://emmaae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback