AKKAEMME

Men åhh. Halsontet vill inte ge med sig tydligen, efter att ha sovit två timmar vid midnatt (tack vare lite red red wine) låg jag och harklade mig så att varken jag eller herren kunde sova. Sen imorse när jag skulle pallra mig hem råkade jag gå förbi H&M (eller AKKAEMME som de så vackert uttalar det här), big mistake. Jag har inte varit in där på sjukt länge, men nu (antagligen var min viljestyrka försvagad av sjukan) sögs jag in genom dörrarna och kom ut en timme senare, några hundra kronor fattigare. (men en kjol, en tröja och en massa underkläder rikare)

Väl hemma har jag tillverkat egen müsli och tvättat en massa kläder. Nu måste jag plugga, det går bara inte att skjuta upp det längre.

Lovar att inte återkomma förrän ekonomiboken är avslutad.
Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback