Worn out

Jag känner mig lite halvdöd för tillfället, det har varit ett par hårda dagar den här veckan... Just nu halvligger jag här hemma och smuttar på en kopp äppelte. Det mest aktiva jag gjort idag (utom att ta mig upp ur sängen) var att lassa in en hög tvätt i tvättmaskinen...och så har jag beställt mineralsmink från the States. (Allvarligt talat, efter att ha testat mineralsmink kommer jag aldrig kunna använda en vanlig foundation igen! Vilken enorm skillnad...) Lika bra att passa på nu när dollarn är så billig, oh yes.

Helgplaner: Sova, sova, sova, äta, åka till Pavia, poolparty...och ja, that's it.

Nu ska jag läsa en stund tror jag. Eller ta ett varmt bad.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback