Spiritual retreat

Han är bra söt ibland, min pojkvän. Jag var på shoppingtur i centrum igår när han plötsligt ringde: "Jag har avbokat alla möten jag skulle haft idag, jag är på väg till Genova nu istället för jag vill träffa dig! Ses om en halvtimme?"  Sagt och gjort, en halvtimme senare satt vi i bilen på väg till Celle Ligure, där vi sedan åt en glass medan vi promenerade barfota längs stranden. Stannade på stranden tills solen började gå ner, då åkte vi till Pavia och åt middag på libanesisk restaurang med två kompisar.

Förresten, igår bestämde vi oss för att åka till Frankrike en helg i maj. Ska hälsa på en av Lorenzos vänner som är munk, i ett kloster i skogarna någonstans utanför Lyon. Det lär bli en speciell upplevelse att bo i ett kloster i några dagar... Lugnt och skönt blir det helt säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback