Smells like springtime

Det är dagar som dessa jag minns varför jag älskar att bo här. Dagar när solen strålar, havet glittrar och när man tar en kvällspromenad är luften alldeles lagom varm och len mot huden, fylld av doften av nyutslagna blommor. Det är den där semesterdoften, som man kunde känna på sommarkvällarna när man semestrade i något land vid Medelhavet. Semesterdoften har blivit hemmadoften.


Ikväll ska jag och älsklingen till Milano för att äta middag och se James Blunts konsert. Det blir säkert nice. Jag måste bara vila upp mig lite nu i eftermiddag, lider av någon konstig form av insomnia sedan ganska många dagar tillbaks... Jag skyller det på våren. Fylls av så mycket energi av solljuset att jag inte kan somna på kvällarna!   
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback