Missing you

Läste just på denna fina blogg om Sydney...och självklart behövde jag bara läsa två rader för att min egen saknad skulle poppa upp igen! Damned, det är världens bästa stad, det går inte att förneka det. Jag saknar att bo där så mycket att det verkligen gör ont, jag saknar morgonpromenaderna i parken, de oändliga partykvällarna, eftermiddagsvin i Bondi, juicebarerna, människorna... Ahh.

Lorenzo bara suckar när jag sätter igång att prata om Sydney (jag kan hålla på i timmar, bara så ni vet), och jag blir nästan irriterad för att det inte går att förklara hur underbar staden är. Den måste upplevas, levas, man måste ha andats in morgonluften i Bondi för att kunna förstå. 

Jaja. Genova är inte så dumt heller förstås. Jag ser ju Medelhavet från mitt fönster.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback