It's a lovely day

Vilken underbar måndagsmorgon! Jag är utvilad, solen skiner, fåglarna kvittrar, jag har redan gjort mina lektionstimmar för dagen, snart ska jag till Ikea...

By the way, på vägen hem från uni blev jag stoppad av en tjej som erbjöd mig ett endagsjobb som modell. (Någon visning här i stan tror jag, får väl mer info sen antar jag...) Tackade ja såklart, jag behöver pengarna!! Nu hoppas jag bara att det blir av innan jag åker till Yemen.

Nu ska jag utrusta mig med lite gift och försöka utrota myrkolonin som har bosatt sig i vår lägenhet. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

GISSA KÄNDISEN I MIN BLOGG & bli länkad av mig i fyra dagar HÄR: http://metrobloggen.se/queenie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback