we've yet to crash, but we still might as well enjoy it

nej nu ska jag ta tag i det här, man kan ju inte bara låta bloggen dö. stackars bloggen. alldeles ensam har han varit, hur länge som helst.

men jag har ju haft så mycket att GÖRA! (va?) eller nä. jag kan hitta en annan bortförklaring också; jag skriver mycket bättre när jag är deprimerad.
men nu skiter jag i om jag skriver bra eller ej.

vad har jag gjort då? resumé:
milano - vivianne westwood-utställning, crepes vid i navigli, "moscow cooler" (vodka, ginger ale och lime, dangerous) och dans på rocket med maci och söt-nico.
genova - skola (al-lurata al-arabiya), cinema every tuesday, vicoli och alkohol varje fredag, dansa på zerodieci, CLOSER.-party (bästa klubbkvällen ever!!) och teater, myskvällar med L, vin och choklad @ home med maci.  
och - weekend i cinque terre, lunch i verona, party i la spezia. 

i'm keeping busy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback