l'ultimo respiro

det sista andetaget. så hette den lilla shot som nico och jago fick mig och maci att dricka igår. ujuj. ett litet miniglas gjort av choklad, fyllt med rom (75,4% alkohol, jag kollade på flaskan...). tur att det var ett litet glas, jag trodde tungan skulle brinna upp. glaset smakade bra i alla fall! trots "det sista andetaget" blev det en tidig kväll, det regnade och jag kände mig inte så sugen på att vandra runt i stan någon längre stund.

vaknade imorse klockan halv 8 av att lorenzos grannar höll på att riva sin lägenhet (så lät det i alla fall). jag slängde på mig kläderna, tog bussen hem till mig och sov en stund till. nu tänkte jag laga lite risotto med svamp, duscha och sen är det milano som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback