come on come on

sista koppen kaffe innan jag måste tvinga iväg mig själv till nästa omgång av företags sociala ansvar...

vill inte vill inte vill inte

idag hade jag helst stannat i sängen, det blåser stormvindar ute. hängde nyss ut lite tvätt, det skulle inte förvåna mig om jag snart ser mina lakan flyga förbi utanför fönstret...

oh well. 30-sekunderskaffet är uppdrucket (saknar svenskt coffee ibland, stora koppar med starkt kaffe) och jag måste väl dra på mig mina hundrafemtio lager kläder, vika upp kragen på kappan så att bara lite hår tittar ut och vandra iväg till uni. (är det inte konstigt att jag fryser tusen gånger mer här i italien än vad jag någonsin gjort i sverige?)

Kommentarer
Postat av: E

Moka Express!
2 deci, minst.

2007-11-29 @ 19:28:55
Postat av: emma

nice, måste testas :) tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback