glassförsäljare och lite annat...

det blev ett par söta röda skor till sist, yes yes. ska ta på mig dem om någon timme och bege mig ut på stan tillsammans med vännerna, dansa lite på milk tror jag. jag är nästan nyvaken, har legat i sängen hela dagen för mina bihålor gjorde så ont imorse att jag blev illamående så fort jag ställde mig upp. 7 timmars sängliggande, en kopp te och två ipren senare känns det lite bättre faktiskt.

ska snart äta lite middag också, vad jag nu lyckas laga av det jag har hemma... det blir nog tomater, lufttorkad skinka och mozzarella. och jättegoda söta apelsiner till efterrätt. och glass! jag gick till glassaffären för någon dag sen och köpte ett och ett halvt kilo god italiensk glass. ett och ett halvt kilo är en hel massa glass kan jag meddela... men den går nog åt. det är inte klokt så bra de är på att göra glass här. och glassförsäljaren är nästan som en karikatyr, han är alldeles för stereotyp-italiensk haha... sådär perfekt brunbränd, med halvlångt svart hår, vitt linne över de stora musklerna, flörtar med varenda kvinna som närmar sig... jaja. det är roligt att köpa glass. 

nu ska jag äta. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback