avslappningstid

försöker slappna av efter en minst sagt intensiv vecka. har träffat hur mycket människor som helst, och gjort hur mycket saker som helst, men jag behöver lite tid nu. lite ensam-tid. igår fick jag och L i alla fall en kväll tillsammans, jag lagade mat och sen bara pratade vi i flera timmar. det verkar som att jag gjort ett gott intryck på hans föräldrar, det känns ju bra.

helgen hos dem var helnice, vi åt middag på mysig restaurang i pavia och söndagen tillbringades i skidbackarna i champoluc. efter söndagsmiddagen med familjen åkte jag och L och hämtade sis' på flygplatsen.

veckan har gått sjukt fort. ikväll skulle jag gått ut med christian, men jag är lite sjuk, orkar inte göra så mycket, så jag ska bara ligga hemma på sängen och läsa "an inconvenient truth" av al gore som jag fick i present av L. ska försöka ta mig till le cinque terre på söndag istället och hänga lite med crille där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback