always you

when you're gone,
all the colours fade


jag tror att jag börjar återhämta mig från alla sjukdomar och olycksfall. bara att kasta sig in i universitetslivet igen nu, lektioner och föreläsningar. men jag har tid för mycket annat också, lyckligtvis. vandring i cinque terre i söndags, middag hos L i måndags... imorgon ska vi på teater. nästa vecka åker vi till milano för att se yann tiersens konsert, veckan efter det är det roberto benigni som gäller, i milano igen. och sen - london! jag längtar. igår köpte jag dessutom två biljetter till muse-konserten i juli. 

igår drack jag och två vänner vin med arabiskaläraren på lunchen, hon är väldigt trevlig måste jag säga. fick oss en hel del goda skratt! 


och darlingen, jag är så glad att han är här. vi har något speciellt tillsammans, oh yes.

image9

paradiset på jorden? just around the corner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback