tenta...igen

värme värme värme. folk dör faktiskt av värmen här i italien just nu, det är helt galet...
 
idag hade jag tenta, fick 30/30 och lode -"beröm", so i'm happy. nu känner jag mig helt slut, tungt att sitta instängd i ett litet klassrum hela dagen. i och för sig ett väldigt fint klassrum med stora gamla träskåp med glasdörrar längs väggarna, fyllda med böcker, och fresco-målningar i taket, stora fönster med utsikt över de gamla kvarteren... men ingen luftkonditionering alls. svettigt.

ikväll ska jag ut och fira med enri, andre och maci, det blir nog nice.

by the way har vi bokat biljetterna till semestern nu, jag och L. 16 agusti bär det av till finland, och sen blir det tallin, riga, jurmala, vilnius och kanske några andra ställen också på vägen. 29 agusti flyger vi tillbaks till genova från vilnius. (via monaco tror jag...)

ska fundera på kvällens klädsel nu, det är svårt att klä sig när det är så här hett. helst vill man ju bara gå naken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback