a year ago today

först och främst: jag blir illamående av att läsa om den så kallade "hivmannen" som är under rättegång nu. hur, hur, hur kan man helt hänsynslöst utsätta unga flickor för en sådan risk? hur kan man förstöra deras liv så? det är helt ofattbart och så jävla äckligt. läste någonstans (antagligen på expressen.se, de är bra på det där med chockrubriker) att den yngsta flickan han haft sex med bara är 12 år. 12??! ska man ens ha sex när man är 12 år? man ska definitivt inte bli hiv-smittad när man är 12 år.
och vadå "grov misshandel"? mordförsök, that's what it is.

jag har spenderat förmiddagen vid mitt skrivbord skrivandes på en uppsats om militärkuppen i chile 1973, 6 sidor har det blivit hittills och jag tror inte att jag ska skriva så mycket mer, jag är less.

idag är det exakt ett år sen jag mötte L. vi firade lite igår, han måste åka bort ikväll. mysig middag i nervi, lite vin och en massa prat. ett år, så fort det har gått. i'm happy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback