stolt

Namn: Emma
Ditt totalresultat:
126
Resultatkategori: Hög
Grattis till fullföljandet av IV-testet.

image15
                                                                                                              
                                                                                                          image16


jag hamnade av okänd anledning på en blogg som länkade till
det här iq-testet, jag gjorde det och: tadaaa! jag gillar testet för det tycker att jag är smart.

jag är något seg idag, det blev en lång men trevlig middag igår, god arabisk mat, och sen några mojitos med maci på banano... nu ska jag dricka en till kopp kaffe och sen flytta resten av grejorna hem till darlingen.

var och kollade på ett rum igår förresten, så sjukt fint var det!!! i could kill for that room. utsikt över hela staden och havet, 5 minuter från uni, nyrenoverat kök, trevliga människor som bor där... vill ha vill ha vill ha! hoppas de som var där före mig inte vill ha rummet.

okej i'm off now. måste ha kaffe.

Kommentarer
Postat av: sara

shiiit, vilket segt test haha, men alltid kul att höra att man har hög iq :D vilket jag dock inte tror att jag har haha :P

2007-07-16 @ 02:52:57
Postat av: danne

Naaaaaaaaaaaaaaawh. Vad duktig du e..Haha, jag fick bara 119. Du måste ju ha fuskat med siffrorna! Nåjå. Hoppas allt är bra! Kram kram!

2007-08-20 @ 20:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback