saudiia

åhhh yes. arabisktentan gick sinnessjukt bra och jag fick högsta betyg. jag är nöjd. firade med maci vid havet i quarto igår, solade och drack öl (as usual). idag ska jag till stranden med andrea! sola, bada och relaxa, det är vi värda.

sen är det dags att ta tag i pluggandet inför sista tentan för sommaren. har dessutom börjat leta lägenheter inför hösten, ska kolla på en på måndag. (det bor en tysk tjej där som heter birgit...hmm)

igår kväll var jag på lång promenad med L, så skönt ibland att bara gå gå gå gå och prata en massa. han åker snart till saudiarabien, jag har skrämt upp honom jättemycket med berättelser om islamisk lag och självmordsbombare och lite andra saker, så nu kommer han vara jättenojig hela resan. stackare. fast man måste faktiskt vara på sin vakt när man åker dit! så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback