jemen

jag orkar allvarligt talat inte med den franska tjejen jag bor med längre. kan någon komma och kasta ut henne och hennes kompisar genom fönstret tack?
har fått bo hos lorenzo senaste dagarna och idag flydde jag hemifrån med maci, åkte till baren vid havet i quarto och satt där från 14 till 21...! imorgon blir det en full immersion i arabiska, tenta på onsdag. hjälp.

oroar mig lite för maci som ska åka till jemen om 10 dagar, läste idag på
dn.se att det varit ett terrorattentat där. usch, det är flera av mina kompisar som ska dit i sommar... och lorenzo ska snart till saudiarabien, uff...jag är orolig.

nu ska jag läsa lite mer arabiska, sen är det sängen som gäller...om fransyskorna blir tysta någon gång.

Kommentarer
Postat av: romario

varför ska han åka till jemen ? som en turist eller ? och vart i jemen ska han gå ?
?

2007-07-12 @ 20:57:44
Postat av: Emma

nej inte som turist, för att plugga arabiska... skolan ligger i sanaa' tror jag, det verkar ändå rätt lugnt där nu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback