My eyes are on you they're on you

ibland när jag stiger av bussen känner jag mig våldtagen. är så less på alla äckliga blickar, och det är helt sjukt vad vissa män tror att de kan passa på att göra bara för att bussen är full och man står nära varandra. händer som hamnar lite varstans, kroppar som pressas mot en och inte slutar fast man försöker vrida och vända på sig, klämma sig in i ett annat litet utrymme någonstans i bussen. det gör mig spyfärdig.
idag röt jag till mot en man som stod och pressade sig mot min rygg trots att han hade en massa plats bakom sig, han blev chockad, och hela bussen stirrade. men han flyttade på sig, och jag är bara nöjd om folk förstår vilka äckel det finns här.

other stuff som hänt idag: plugg plugg plugg och spanskatenta. och snart ett avslappnande telefonsamtal med min älskling, i need it.

dagens låt: elisa - dancing

[The depth of life will dim my temptation to live for you
If I were to be alone silence would rock my tears
'cause it's all about love and I know better
How life is a waving feather
So I put my arms around you around you]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback