it's my birthday

fast det känns inte riktigt så. fick en grattiskram av enrica och andrea imorse i skolan, annars är det precis som vanligt. 22 år. jag kommer nog fortsätta säga att jag är 20 i alla fall...har som fastnat där!

ikväll tror jag det blir pizza och bio med enrica, andrea & laura för att fira, det blir nog trevligt.

just nu sitter jag hemma och tittar på ikeas hemsida...jag vill ha en ny säng!!! står inte ut längre med min stenhårda, 80 cm breda och typ 1,85 (om jag sträcker på mig sticker fötterna ut...) långa säng. vaknar tusen gånger varje natt, hur jobbigt som helst! det enda jag gruvar mig för om jag köper en ny säng är hur det ska gå till att få upp den i lägenheten. 7:e våningen! ingen lek...

fick nyss konsertbiljetterna till yann tiersen, de kom med expressbud, schysst... det blev som en födelsedagspresent till mig själv! 14:e mars ska jag dra med mig L upp till milano och njuta av den sköna musiken. yeah. mars blir en kulturell månad, en vecka senare ska vi och titta på roberto benigni när han läser ur la divina commedia. lovely att bo så nära milano, där allt händer.

uff, ska plugga lite nu.
kisses


Kommentarer
Postat av: Anonym

Garttis =)

Postat av: Emma

tack! :)

2007-01-09 @ 11:11:11
URL: http://emmaae.blogg.se
Postat av: Danne

Grattis i efterskott. Fan också. Sorry!!!!
Du, förresten. Jag har tänkt komma upp till Luleå nångång snart. När kommer du tillbaka nästa gång? Kram

2007-01-14 @ 23:34:22
URL: http://dannne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback