i better be quiet now

den här veckan började då på ett udda sätt. var och registrerade mitt betyg i kulturell antropologi imorse, sen bråkade jag med en anställd på universitetet igen, de vägrar skriva på mina csn-papper... jag är sjukt arg på dem.

pluggade ett tag men blev avbruten av telefonen, det var från rai (italiens nationella tv-bolag, ungefär som svt). de hade fått mitt nummer från skolan och undrade om de kunde få intervjua mig i veckan. öhh ja? så imorgon eftermiddag ska jag på möte med producenten. jag har ingen som helst aning om vad det hela handlar om, jag kom mig inte för att fråga. lite förvirrad är jag alltså... men men. får väl se imorgon om det är något som är värt att ställa upp på!

om exakt två veckor kommer L att vara här igen. här här här, i genova. jag kan inte förstå det, det känns så nära men ändå så långt bort. jag längtar. mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback