att falla på mållinjen

måste akta mig nu så att det inte blir så. försiktiga steg och lugna andetag.

helgen var minst sagt skum, var i la spezia först och hälsade på chiara, vi föråt oss på panigacci, ricotta och prosciutto, höll nästan på att explodera. dagen efter lekte jag med lillmonstret mattia, han opererade min hand, sköt mig med en leksakspistol och sen låste han in mig i badrummet ett tag. trevlig unge.
på lördagskvällen åkte vi till genova, åt middag med tjejerna och angelo (70-årig gubbe som hatar att umgås med andra gamlingar...hehe...lång historia.) på en pizzeria på corso italia, sen åkte vi till ett ockuperat hus i sampierdarena där det var en rockkonsert. angelo hängde naturligtvis med dit också, folk tittade lite konstigt på oss...7 tjejer och en 70-årig man. hade en trevlig kväll, trots den konstiga omgivningen...sampierdarena på kvällarna är inte att rekommendera. övergivna hus, prostituerade lite varstans...uahh. tur att vi var många, då kan man känna sig lugn. 

ska träffa enrica nu, vi ska plugga tillsammans as usual. blir nog en promenad in till stan för mig, med skin - "fake chemical state" i hörlurarna. energy...

i'm off. ciao. 

Kommentarer
Postat av: Danne

Ja, kanske det. Men jag fatta inte. Var är Sara? fick ett mess av henne i jul från henne och crille. har messat henne men aldrig fått nå svar.. hajar NADA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback