meravigliosa creatura

underbara varelse.

nej, jag kan fortfarande inte koncentrera mig på att plugga.

det blev en sväng på marknad i san fruttuoso idag med enrica & hennes mamma, det fanns hur mycket fina saker som helst, men jag höll rätt bra i pengarna... det blev bara en pashminahalsduk, typ burberry-rutig, ljusblå. snygg som bara den!

vi pluggade i alla fall lite igår eftermiddag, sen gick vi på bio och sen åkte vi hem till enrica igen, jag sov där. (igen) imorgon har jag lovat mig själv att jag ska repetera etnologi tills jag blir spyfärdig, jag måste verkligen.

men nu, nu ska jag prata med han där på andra sidan oceanen. jag kan inte ens beskriva hur många fjärilar jag får i magen när jag tänker på att om 8 dagar kommer vi att befinna oss i samma stad, i samma rum. happiness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback