We'll do it all tomorrow

Det blåser här nu, så mycket att våra fönster skallrar och mina gardiner fladdrar eftersom fönstrena inte är så täta. Det innebär också att det är sjukt kallt i mitt rum. Jag kommer frysa ihjäl inatt tror jag. Jag hängde nyss upp ett påslakan för fönstret, tejpade fast det i kanterna, hoppas det hjälper! Tänk vad man blir påhittig av att frysa lite... (eller, lite och lite...jag fryser mycket! Vet inte om ni vet hur det känns att frysa konstant i flera dagar. If not: det är inte roligt. Till sist vill man bara gråta.) Gosh vad jag hatar att frysa! Jag hatar kylan, den torra luften, platt elektriskt hår och torra läppar, kalla fingerspetsar och kall nästipp, torr hud...allt det där som kylan för med sig.

Jag ska göra spenat- och potatissoppa snart, och duscha varmt i minst en halvtimme, det borde hjälpa lite. 

(Jag borde packa. Men jag gör det imorgon. Jag har inte hittat skattedeklarationen. Jag tar det imorgon.)

Imorgon borde ha minst 48 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback