Sleepyhead

Jag vågar nästan inte skriva eftersom det nyss kröp upp en liten insekt ur mitt tangentbord...tänk om det bor värsta insektskolonin där inne?? Oh well. Jag tar risken.
 
Jag är så sjukt trött idag att jag inte riktigt vet vad jag ska göra...det går nästan inte att hålla ögonen öppna. Snoozade jag vet inte hur många gånger i morse, försov mig, missade spanskan...tog mig hem (jag sov hos L, var på bio igår kväll), försökte plugga, drack kaffe, försökte plugga igen, skickade cv till h&m istället, drack mer kaffe, gjorde omelett, drack ännu mer kaffe och nu sitter jag här helt skakis av allt koffein men fortfarande trött. Måste fortfarande plugga också. Men först ska jag på föreläsning, hoppas på att det handlar om något intressant för annars tror jag att det blir en tupplur under en av de gamla skolbänkarna i trä...

[ By the way så är de helt fantastiska de där skolbänkarna, oerhört obekväma men så jäkla snygga...de måste ha tillverkats för minst hundra år sedan. Hela byggnaden är fin egentligen, men så är den ju sisådär 500 år gammal också. De kunde bygga på den tiden... Stora innergårdar, maffiga pelare, jättetrappor i vit marmor, takmålningar, you name it. ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback