london here we come

nu närmar sig londonresan med stormsteg, can't wait! det ska bli så skönt att åka iväg lite. och en weekend i london med älsklingen känns helt perfekt.

jag var helt lugn fram tills för en halvtimme sen, då min "att göra innan avresan-lista" helt plötsligt blev över två sidor lång, hjälp! hur ska jag hinna med allt? jag måste tvätta, klippa håret (det är kris! kan tyvärr inte vänta till nästa sverigebesök...), köpa parmesanost och en påsk-kaka, växla pengar, betala hyran, köpa ett par sköna skor (det har gått hål på mina gympadojor, vid tån. inte snyggt.), kopiera ungefär 200 sidor ur en bok till skolan, packa... och så ska jag gå på föreläsning imorgon också är det tänkt.

tror att jag kommer behöva en semester efter morgondagen.

idag har jag haft arabiskalektion mellan 9 och 15, utan paus. min hjärna kändes lite smått överhettad där på slutet... och nu känns huvudet mest tomt. ska sova snart, oh yes.

natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback