she's only happy in the sun

oh vilken dag i skolan. har köpt arabiskaboken i alla fall, jag fattar absolut ingenting. men men, det löser sig nog längre fram förhoppningsvis.

pratade med alexis, det var alldeles för länge sen sist. han ska till la france i juni, vi lovade varandra att ses då. det känns som att det var tio år sen vi sa hejdå i australien, inte bara ett. ska bli helnice att ses igen.

L ringde nyss också, han är i pavia. Imorgon kommer han hit och hämtar mig, så åker vi upp dit tillsammans, det är fest för vito och giovanni som har tagit examen från universitetet. undrar hur jag kommer må på onsdag morgon i skolan efter en natts festande och en 2-timmars tågresa på morgonen..? men men. det är värt det.

torsdagkväll ska vi på teater. yes.

nu ska jag plugga. jag måste lära mig hur många fruar man kan ha i vissa afrikanska länder och varför vi beter oss som vi gör vid matbordet. eller något liknande. oh yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback