morgonlugn

fotbollsmatch på stadion, det skakar i rutorna när det blir mål för att klacken skriker så högt. jag hör sångerna ända in i mitt rum. ganska lustigt.

det var otroligt svårt att ta sig upp ur sängen imorse. det var ju så varmt och mysigt. ute regnar det och lägenhetens golv är iskalla... somnade sent också. L kom hit med en dvd, le fabuleux destin de amelie poulain ["jag kom ihåg att det är en av dina favoritfilmer så jag tänkte att du skulle få den i present" ohhh. söt.], så vi kollade på den och sen somnade vi. jag var så trött, en veckas plugg har tagit mycket energi.
Hur som helst. jag lyckades ta mig upp ur sängen till sist imorse, bakade croissants med päronsylt och gjorde caffelatte, jag älskar att ha hur mycket tid som helst på morgonen.  

L åkte nyss, han ska till pavia som vanligt. nu skulle han dit med flyttlasset. oh. hjälp. torsdag morgon, då måste vi säga hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback