vänta vänta vänta

sitter och lyssnar på lite musik, väntar på att det ska bli lite senare så att jag kan göra mig iordning och gå ut. det blir knäppt att gå ut vid halv 12 när man inte har nån förfest. hmm. oh well. ska ut på nån nattklubb en bit utanför genova, med enrica, det blir nog skoj. oroar mig lite för att jag inte kommer få av mig skorna när jag kommer hem inatt haha, de är sjukt svåra att få av... får slita som ett djur.

man borde ha någon som hjälper en av med skorna mitt i natten när man är trött och lite full ju. synd att han som skulle kunna hjälpa mig är så långt borta. suck. han har långhelg och är på beachen hela dagarna by the way. bastard...hehe.

jaja. i värsta fall får jag väl sova med skorna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback