my world

my world

De röda länderna är alltså de länder jag har besökt än så länge.
Jag satsar nog egentligen på att alla länder ska bli rödfärgade någon gång i framtiden...men försöker att inte tänka på det så mycket, för då börjar det klia i resnerven och det blir jobbigt att stanna kvar på samma ställe mer än ett par månader!

Nu har jag ju faktiskt bestämt mig för att bo här i 3 år. Ibland när jag tänker på det får jag lite panik. Men oftast känns det faktiskt bara bra.

Julkänslorna börjar smyga sig på, trots att det är 20 grader varmt och solsken. Det blir ju mörkt tidigt i alla fall. Det julskyltas i affärerna också, och människor hänger ut fula ljusslingor på balkongerna. That's Christmas.



Kommentarer
Postat av: anke

ooh vad tufft! :) jag bor och pluggar i göteborg just nu. men efter jul bär det av till luleå igen.. för att fortsätta plugga .. :) hhihi

vad är det du ska bli? :D

Postat av: Emma

ahh göteborg! nice! :)

hmm ja jag undrar också vad jag ska bli, ska satsa på att få praktikplats på amnesty eller unicef eller nåt sen efter utbildningen tror jag. Pluggar arabiska och spanska, och en massa andra ämnen, typ politik och ekonomi, litteratur och kultur, och lite annat. :)

2006-11-23 @ 16:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback