don't let me be misunderstood

jag var lite orolig att han inte skulle förstå vad jag menade med allt det jag skrev.

jag oroade mig i onödan kan jag meddela. jag har aldrig mött en människa som förstår mig bättre, vi är på samma våglängd, till 100%. det känns så sjukt bra...
jag trodde inte att det gick att känna såhär. honestly, jag kan inte ens beskriva det.

love love love.

jag måste plugga nu, 1900-talets historia, jag är på kapitlet om "industrialismens triumf och dess dilemman under första halvan av seklet, statalismens (vad tusan är statalism?) frammarsch". hoho. oj så roligt.


Kommentarer
Postat av: La ela

I know, den är så klockren ;D Allt som skrivs om män är så träffsäkert och hysteriskt kul medans det om kvinnor bara är bullshit ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback