social skills

undrar hur många sura ord man kan höra innan man exploderar... herregud så en del människor beter sig! men men, kunden har alltid rätt...hihi...

har jobbat tre dagar på campingen nu, känns som mer...har jobbat galet mycket, och jag ska jobba hela helgen också, all alooone... ihh, känns som att det kommer dyka upp ungefär 10 sura tanter imorrn som jag har bokat in på samma plats och det kommer sluta med att de hoppar över disken och äter upp mig eller nåt och sen tar de och vräker undan alla de husvagnar som har varit så fräcka att de har vågat ställa sig på tanternas favoriiiitplats.

eller så kanske jag har tur och alla är snälla och glada och förstår att allt är kaos.

det löser sig anyway, tur att jag är en ganska lugn person...utåt i alla fall, jag exploderar inte i första taget.
 
nu ska jag chilla big time.

ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback