shaka ditt ass

yess jag fixade det. herregud man kan inte leva utan bokstaven s, det funkar inte.

jag har dansat som en tok här hemma. (i know, jag är galen) men men, det är soft att dansa, man blir trött och så får man fina magmuskler. typ. haha... och jag blir glad av det, att dansa alltså, och det borde vara det viktigaste.

[shake it lika a saltshaker]

idag har jag fått skriva hotbrev på italienska igen, skoj skoj. mitt jobb är lite udda. men trevligt. jag är telefonpratarproffs nu, har lärt mig skilja på olika norska dialekter, och jag kan prata teckenspråk med tyskar som inte kan engelska. och en massa annat. erfarenheter för livet. haha... 

och det är förresten bara 13 dagar kvar tills jag ska till italien och leva la dolce vita i en vecka.
jag ska skapa lite möjligheter för hösten och njuta av alla gamla goda vänners sällskap. ser fram emot att äta god mat och strosa runt på gatorna i nån liten by i toscana, skratta med ciccio i pisa, hälsa på simos mamma & mormor i cepa-city, dricka en massa vin med kini-pini i pavia...och möta m i milano förstås.

och nu ska jag strax på bio so i got to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback