ryska maffian

jag drömde om a inatt. och waaah vilken dröm. jag vaknade och var tvungen att skicka ett mail till honom på en gång. nu när jag tänker på det kanske jag inte borde ha mailat. varför ska jag vara så impulsiv hela tiden?
fast egentligen kanske jag borde typ...gifta mig med honom eller nåt.

när jag ändå är inne på drömtemat kan jag berätta att igår natt drömde jag att jag och någon okänd människa var jagade av ryska maffian. vi gömde oss i en frys och spelade döda när de kom in, och de gick på det. haha...som att det var helt naturligt för dem att ha döda människor i frysen. jag vaknade och var kall om näsan.



No I don't want to love you,
Cos I know who you are,
That's why I've been staying away from you,
That is why I never call,
Huummm, I know that you could possess my body,
And I know you could make me scrawl
I know you'd have me shaken,
Have me climbing the wall
That's why I don't wanna love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback