knyt ett band runt mitt hjärta

jag börjar bli helt pirrig i magen inför resan. det är konstigt, för enda gången jag blir lite nervös inför att resa någonstans är just när jag åker till italien för att hälsa på alla. australien all alone - inga problem, helt lugn...kuala lumpur ensam mitt i natten - vadå? ska man vara nervös?... men italien och alla gamla vänner - fjärilar i magen. en hel vecka innan avresa dessutom. hah.

jag tror att det är för att jag är så spänd inför att träffa alla de som står mig så galet nära och som jag älskar så mycket, jag har ju inte sett dem på ett och ett halvt år, och det finns så mycket att berätta. har de förändrats? jag har förändrats, for sure.
men de banden som vi skapade mellan oss då för nästan 5 år sedan, när vi var 16 år gamla och så inne i vårt äventyr, de håller för alltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback