just like a prayer

det lönar sig fan inte att be. trust me.

ah nej det är inte lätt just nu. allt är grått, det regnar...och allt går fel. fast jag har fixat snyggaste lösnaglarna i alla fall. det känns som att man borde ha det när man sitter i receptionen.

måste njuta ordentligt av ledigheten nu by the way för sen ska jag jobba lördag till torsdag. och sen är det bara att skynda sig att packa för då bär det av till italia. men hur fan ska man kunna njuta av ledigheten i regnet? då måste man ju typ ha en special someone att mysa med inne i lägenheten, i sängen, kunna titta på massa härliga filmer och bara mysa mysa mysa två dagar i sträck. men nej det är lite brist på såna där special someones nu. jag hade föredragit värme och solsken just nu så jag hade kunnat sitta och steka på balkongen med ett glas grönt iste och en bra bok, eller åtminstone kunnat vara ute och springa utan att bli genomblöt och stelfrusen.
aja. får spara njutandet till lugnet mitt i kaoset i mitt andra land. damned så jag längtar, det var ju alldeles för många månader sen jag var utomlands och definitivt för många månader sen jag hälsade på alla där nere.

nu ska jag ta ett långt varmt bad och försöka skingra tankarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback