hate the sin not the sinner

madonna - ray of light på tv just nu och hon ser ut typ som en gammal tant på speed eller nåt. fast jag måste erkänna att det fortfarande ser bättre ut än de senaste videorna. coolare sound också. 

de ringde från jobbet i morse och undrade om jag kan jobba nu till helgen också... vad ska man säga? jag sa ja i alla fall. veckorna blir helt skruvade när man jobbar på helgen, det känns exakt som att det är söndag idag. men men, nu är jag ledig på fredag i alla fall och då ska jag shoppa.

det känns som att jag lever i nåt overkligt tillstånd också, jag tror jag har sagt det förr. det är som att tiden har stannat upp och jag bara väntar. allt står still, det är så konstigt. jag bara jobbar och lever för framtiden. vad fan hände med mitt live for the moment? well, the moment är snart här ändå så. jag hoppas bara att jag inte hoppas alltför mycket nu, lägger för stor vikt på en speciell sak, för då kan det lätt bli fel.  

hate the sin not the sinner


nu ska jag ut och springa tills jag är helt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback