evolution

en ledig kväll, eller rättare sagt... kvällen innan en ledig dag; vilket betyder att jag har tid att skriva.

jag har tagit tag i saker och ting, skaffat mig energi inte genom att vila, utan genom att röra på mig. kliva upp tidigt, jogga, träna... inte riktigt likt mig, men det känns bra.

och well, vissa saker är som de är. jag kan inte göra annat än att acceptera det, för ingenting borde förändras mellan honom och mig. inte nu. jag behöver det jag får nu, jag kan inte förklara närmare men... det är okej.

jag drömmer redan om italien, snart åker jag. och snart kanske hela flyttlasset går dit. igen. det känns så rätt, det är min plats. milano, ja. hertsön - luleå är så definitivt inte min plats. det duger, nu, det känns riktigt bra för det mesta, men det är något som saknas. jag behöver mer liv, mer folk, mer möjligheter, mer av allt.

nu är det godnattdags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback