campingtanter

jag chockade just mig själv, så hemsk jag är ibland... jag läste en sån hemsk sak, och...jag hoppades att det handlade om han den där... fan. jag är knäpp. 

jag är på lite dåligt humör efter att ha startat dagen med att bli utskälld av en tant som hade kommit till campingen igår kväll efter att vi hade stängt och alltså inte tog sig in genom grindarna. daaamned säger jag bara. det var tydligen mitt fel alltihop och vi är den sämsta campingen i hela sverige och aaaaldrig att hon har varit på en camping som stänger receptionen så tidigt, det spelar väl ingen roll att det är lågsäsong och ja i boden, där har de minsann öppet och va?? 340 kronor för två nätter? nä herregud det var det värsta hon hade hört för så dålig service och nu ska det här komma i tidningarna bla bla bla i 15 långa minuter.
jag hade allvarligt talat svårt att hålla mig för skratt. lyckades hålla mig helt lugn och allvarlig medan hon höll på, satt där med en förstående min och sa ja ja ojdå så tråkigt ja jag ska prata med chefen men så fort hon var utanför dörren kunde jag inte hålla mig längre.

men men, efter en sån start kan ju dagen bara bli bättre. har varit ute och sprungit på hertsö kullar, upp och ner och fram och tillbaks tills jag var helt slut. det var riktigt skönt, springa i solskenet...mm. härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback