buena vista social club

jag lyssnar på buena vista social club och jag vill åka tillbaks i tiden till nån rökig 50-talsbar någonstans i latinamerika och dansa och ha på mig fina klänningar och bara strunta i allt annat, bara leva.

och nu när jag har fått det sagt så kan jag meddela att jag är inofficiellt galenskapsförklarad [eller nu kanske det är officiellt eftersom att jag skriver det här] av mig själv. ibland gör jag ju precis tvärt emot vad jag själv anser vara vettigt eller normalt, och på senaste tiden har det hänt rätt ofta. hah. damned.

jäklar alltså jag kan inte beskriva känslan den här musiken ger mig just nu. jag behöver bara blunda så är jag där. snart kommer jag börja dansa omkring ensam här i lägenheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback