beundran

aoo jag är galet förkyld, min näsa är täppt. jobbigt som fan alltså.

har i alla fall varit ledig idag. eller... "ledig", gjorde kemiprov i två timmar på morgonen och sen räknade jag matte ett tag också. sen har jag solat nästan hela dagen på balkongen, så skönt! har läst en hel bok om familjen Oufkir i marocko som blev fängslade i 20 år för att pappan i familjen gjorde en statskupp. fy fan, jag ville bara gråta hela tiden. hur kan någon vara så grym att man spärrar in en hel familj, mamman och alla barnen (mellan 20 och 3 år gamla) i 20 hela långa år i nåt vidrigt ökenfängelse? uaah. jag beundrar dem för att de lyckades överleva, och fly från fångenskapen. jag hade antagligen gett upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback