baby así es perfecto

idag när jag kom hem från jobbet satte jag mig i solskenet på balkongen och bara njöt. det var så skönt. sen kom s hit och det var bra, han är en av väldigt få människor i världen som jag kan säga exakt vad jag känner till. jag har funderat så mycket på senaste tiden, på mig själv och mitt beteende... skönt att få någon annans åsikt också. nu när alla hemligheter oss emellan är utsuddade är allt så mycket lättare. así es perfecto.

jobbet är bra nu, jag har koll. jag fick prata italienska idag med en man, han blev glad. det var roligt.

och det känns som att milano verkligen kommer att bli verklighet på riktigt. och det är så att det pirrar i hela magen när jag tänker på m. och hur länge sen var det inte jag hade en sån känsla?
jag skulle gissa på att det var 5 år sen. då var jag 16, platsen var italien och ja, the rest is history.

nu ska jag leta efter en vespa hihi...

i'll be back
ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback