"ursäkta att jag är tillsammans med någon som jag inte älskar men det blir så mycket lättare när det tar slut"

världen är helt enkelt fylld av dåliga ursäkter

 

[ursäkta att jag inte har ringt på två veckor men telefonen har varit spårlöst försvunnen och ursäkta att jag inte kan vara din vän längre men min flickvän tycker inte om dig och ursäkta att vi bombade irak så att miljontals människor får lida men vi trodde ju faktiskt att de hade massförstörelsevapen och ursäkta att jag lämnar dig såhär men det är en tjej som jag känner lite flyktigt sådär som är i indien och hon vill att jag ska komma dit så jag tror det är bäst att vi klipper av alla känslor här och ursäkta att vi inte har svarat på din ansökan men det kanske har varit nåt fel på vårt datasystem och ursäkta att jag inte har tid för dig men jag är en väldigt upptagen människa som inte har tid för små naiva flickor och ursäkta att vi reagerade långsamt när det hade skett en stor naturkatastrof som lämnade hundratusentals människor i nöd men det var nog egentligen laila freivalds fel alltihop och ursäkta att jag är tillsammans med någon som jag inte älskar men det blir så mycket lättare när det tar slut och ursäkta att vi inte förmedlar några riktiga jobb men ett arbetsmarknadspolitiskt program är ju precis lika bra och ursäkta att vi inte kan hålla det vi lovat men det var nog du som hade missförstått allt från första början och ursäkta att jag inte ringt på två veckor fast du är min bästa kompis men det var för ditt eget bästa…]

 

och jag är less på dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback